۰
سبد خرید
    هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
  • دسته بندی کالاها
    ۰
    سبد خرید
      هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
  • محصولات
  • سوالات متداول

    خرید بالای 600 هزار تومان، رایگان بسته‌بندی و ارسال می‌شود؛ و برای خرید زیر 600 هزار تومان، هزینه بسته‌بندی و ارسال با پست پیشتاز 42 هزار تومان است.

    پس از ثبت سفارش ، محصول شما توسط تیم انبارداری و لجستیک بسته بندی و آماده ارسال می گردد. سفارش شما حداکثر دو الی سه روز کاری پس از ثبت سفارش توسط شزکت پست به دست شما می رسد.

    اگر کالا توسط پست سفارشی برای شما ارسال شده است ، شما می توانید فقط از طریق ارسال پیام به پشتیبانی سایت میس نازی به شماره 09918218013 در خواست کد رهگیری نمایید. با استفاده از این کد می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

    برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تکمیل خرید” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

    شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما و تکمیل فرم تماس ، با ما در ارتباط باشید.

    بن ارسال رایگان خود را در سبد خرید، بخش بن تخفیف وارد کنید و دکمه تأیید را بزنید تا بن برای سبد خرید شما اعمال شود (اگر اعمال نشد، یک بار صفحه را دوباره بارگذاری کنید).. به این ترتیب در گام آخر نهایی کردن سبد خرید، هزینه ارسال سفارش شما محاسبه شده و مبلغ مورد نظر از سفارش شما کاسته شده و ارسال رایگان خواهید داشت.

    1. محصول داخل بسته شکسته یا ریخته شده باشد.
    2. محصول دارای تاریخ انقضای زیر 6 ماه باشد و این موضوع در سایت درج نشده باشد.
    3. رنگ محصول اشتباه ارسال شده باشد.( در این حالت تنها در صورت باز نشدن بسته بندی امکان مرجوعی وجود دارد)
    4. عدم تطابق محصول تحویل گرفته شده با محتوای درج شده در سایت میس نازی (کالای متفاوتی ارسال شده باشد )
    5. در صورت وجود مشکلات فوق در بسته ارسالی، هزینه بازگشت بر عهده میس نازی خواهد بود.

    نکات قابل ذکر
    –    لازم به ذکر است در صورت وجود مشکلات قید شده در بالا، هزینه ارجاع محصول سفارش داده شده، برعهده میس نازی خواهد بود.  مشتری گرامی در صورت مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی و نقص ظاهری در مرسوله، از تحویل گرفتن آن از پیک موتوری یا مامور پست خودداری نمایید؛ در غیر این صورت پس از باز شدن بسته میس نازی هیچگونه مسئولیتی در قبال ارجاع و تعویض آن به عهده نخواهد گرفت. 
    –     تعویض یا ارجاع محصول یا محصولات خریداری شده، تنها در صورت عدم بازشدن محصول و عدم آسیب فیزیکی برچسب ضمانت اصالت کالا امکان پذیر خواهد بود.
    –    در صورت مشاهده هرگونه مشکل ، به منظور ارجاع محصول یا محصولات خود حداکثر پس از 24 ساعت از زمان تحویل مرسوله، درخواست مرجوعی خود را در در واتس آپ به این شماره 09918218013 ثبت نمایید. پس از تایید درخواست مرجوعی توسط کارشناسان محصول مورد نظر را به صورت اولیه به آدرس قزوین، خیابان شهیدبابایی، مدنی غربی بوستان دوم کوچه برمایون، پلاک 27 ارسال کنید.
    –    پس از تحویل محصول یا محصولات ارجاع شده به میس نازی و مورد بررسی قرار گرفتن آن، در قدم ابتدایی محصول یا محصولات مورد نظر تعویض و برای مشتری به صورت رایگان ارسال می شود. در غیر اینصورت وجه پرداخت شده حداکثر تا 72 ساعت، به شماره کارت کاربر، عودت داده خواهد شد.

    به منظور لغو سفارش، حداکثر 24 ساعت قبل از زمان ارسال مرسوله مشخص شده از سمت مشتری،  با بخش پشتیبانی میس نازی در واتس آپ به شماره 09918218013 پیام ارسال نمایید. در صورتی که سفارش ارسال نشده باشد امکان لغو سفارش وجود دارد و چنانچه پرداخت مبلغ سفارش از طریق درگاه های اینترنتی انجام شده باشد ، مبلغ پرداختی شما  ظرف 72 ساعت به شماره کارت کاربر عودت داده خواهد شد.

    این توافقنامه آخرین بار در1 آبان 1402 اصلاح شد